BAŞVURU, HASTA KABULÜ VE HİZMET SÜRECİ
1.Hasta veya hasta yakını tarafından 444 38 33 numaralı ulusal çağrı merkezine hastanın başvuru nedeni, kimlik ve iletişim bilgileri ve hasta yakınlarının iletişim bilgileri verilerek başvuru yapılır
2.Ulusal Çağrı Merkezi tarafından kaydedilen başvurular Evde Sağlık Hizmetleri İl Koordinasyon Merkezine iletilir.
3. Hastaneden taburcu aşamasında olup evde sağlık hizmet ihtiyacı olduğu değerlendirilen hastalar, müdavi hekim tarafından koordinasyon merkezine bildirilir.
4. Ulusal çağrı merkezi tarafından alınan başvurular Koordinasyon merkezi tarafından mesai saatlerinde yapılan ön değerlendirme neticesinde taleplerini uygun görülen hasta için, ikamet ettiği yerin yakınlığını, sağlık hizmeti ihtiyacının düzeyini ve hasta yoğunluğunu dikkate alarak, uygun görülen Evde Sağlık Hizmetleri Ekibine yönlendirilir.
5.Evde Sağlık Hizmetleri birimince hasta veya hasta yakınları aranarak en kısa süre içerisinde mesai saatleri içerisini kapsayacak şekilde randevu verilir.
6 .Görevlendirilen birim tarafından yerinde değerlendirme sonucunda başvurusu olumsuz neticelenenler ayrıntılı olarak bilgilendirilir. Hastanın evde sağlık hizmetine kabul edilip edilmediği koordinasyon merkezine iletilir.
7.Evde sağlık hizmetleri kapsamında olmayan başvuru sahipleri, koordinasyon merkezi tarafından, talep edilen hizmet ile ilgili kurum ya da kuruluşlara yönlendirilir.